Måndag igen!

Tack för att jag fick kommentarer fast jag inte skrivit på flera månader! Gu va roligt jessika att du har vart in å kolla varannan da hehe!
Jasså skulle ni behöva extra?? jag vill ju jobba ja!!! bara jag får jobb ä jag glad! :D

Det blir ett kort inlägg nu för jag sitter å fricker kaffe så jag ska orka springa :) måste försöka gå ner lite efter den här sommaren!! man går upp några kg av att va på ica!!! :) Bossen ringde igår å jag ska få jobba lite den här veckan- skönt å kul!!!
Vill liksom inte va arbetslös ja e!

 

Ikväll ska jag läsa lite bloggar det lovar jag, allas jag vet :)

Nu gnäller Elsa och vill ut så det brinner i knutarna! kanske skriver mer ikväll :)

ha en bra dag/ kväll!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Jo du man hoppas ju liksom att någon skrivit något nytt på sina bloggar och man vill ju gärna ha lite kommentarer , det gör en mer taggad :-) ha ha ha ha

2010-09-06 @ 16:15:29
URL: http://jenkapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0