Hör å häpna!!!

Är det inte otroligt???? jag skriver i bloggen!!! va väl typ på 1800-talet sist lr?

åå jag minns inte sist å jag tänker inte titta innan jag skriver...

Uppdatering: Vår kära häst Alipso tog vi bort i somras för han bev dålig, 27 år blev han...
Hästen Barki som jag lånat sen feb har jag nu köpt :D
Bonnie är kvar :)

Barnen växer så det knakar!

Inget händer i huste som vanligt! köket är inte helt klart ÄN! väntar på kakel å lister mm...

har inte läst någons blogg på typ 100 år, lr jo freddans faktiskt, och www.moahenriksson.bogg.se- super sorgligt så jag gråter varje gång jag läser!

Har jobbar på ICA i sommar men är nu arbetslös... Vill ha jobb!!!!!!!

oj, måste skynda mig för snart kommer gubben hem me pizza :P

Har liksom fäjsboka heeela sommaren bara, är det enda som existerat på internet för mig. Nu blir det bättre när man ska va inne lite mer...

Satt med pilen på "ta bort blogg" nyss men så tänkte jag att jag kan gör atte försök, men då gäller det att jag får kommentarer å så jag ser att nån läser...ska börja läsa era ja å!!!

gubbens cykel blev stulen i natt + en massa ansra här på nyhemsvägen, så tråkigt!!! lr man blir förbannad, inte för cykelns värde men för att dom stjäl!!! synd man inte kom på dom!

Nova har ridit med mig i dag på barkan, å va mallig hon blev!
I morgon ska jag å Anna rida till koldemoåsen å klättra, det behövs för barkan! hon måste bygga muskler!
Har även börjar ge henne kraft 125 så hon ska gå upp i vikt innan vintern då hon går på lösdrift, men oj va pigg hon blir då hehe, inte idag men förra gången sparka hon bakut i skritten några ggr :P hihi!

Funderar på att ta för på henne nästa sommar om jag har den ekonomin och hittar en bra hingst!..


nää nu ska jag ringa å fråga var pizzan tog vägen...och gubben... :)

tack å hej!


Kommentarer
Postat av: jessica

men vad roligt att du hittat tillbaka jag har gått in på din bloggvar och varanna´n dag för att kolla om du skrivit något nytt :-) So welcome back



Hoppas allt är bra vi skulle behöva extra på lunda vi

2010-09-05 @ 11:12:09
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

roligt att du börjat skriva igen :) kramis

2010-09-05 @ 23:10:18
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0