Ännu en ensam kväll...

... Nä, inte helt ensam för vännen C har ju vart här å hållit mig sällskap :) Längtar efter min gubbe men det är faktiskt skönt att känna att man längtar också :) lr hur jag ska förklara... Hur som helst kommer han hem i morgon ! Jag har börjat med lite utpressning så det ska bli kakel NU I HELGEN!!!! de vore väl liksom på tiden!!! får se om det funkar, å det borde det göra ;P

Jag har jobbat igår å idag, idag va bättre än igår för igår när jag satt i kassan blev det kö ända till frukten, 4 pers i posten å jag ringde heeela tiden på den som skulle komma till mittenkassan men ingen svarade, ringde charken (så dom kunde ropa på nån) men ingen svarade, samma sak i frukten... den enda jag fick tag på svarade med " jag har lunch!"... Å såna gånger står alla i kön och tittar på mig som att " ska hon aldrig ringa nån som öppnar andra kassan!"...
Ja så idag har det vart lugnare iaf :)

Red en snabbis när jag slutade å det är så kul när hästarna är så pigg! :D Tänkte rida barbacka först men sen kom vi och tänka på att barkan spaka bakut sist i skritt så vi struntade i det hehe. Hon har tappat en ska fram så nu har hon bara EN enda sko på sig å det blir lite ojämt så det måste fixas.

Har vart  ute å gått med barnen till fotbollsplan så nova fick sparka lite, sen ner på spelboa där barnen fick en varsin glass . När vi kom hem kom C så då laga vi mat: lax i ugnen med skitgo creme.f röra till .
Sen blev det badning av barn, läggning å sen Idol:)
Just de ja, badning! Tim HATAR att bada numer, vet inte varför men han blir som en katt så man får verkligen tvinga honom å han gör allt för att ta sig därifrån: skriker, klöser och slänger sig förtvivlat för att ta sig ut, oavsett om vi duschar lr badar... vad gör man?. det har inte hänt nåt för att hans ka bli så heller, det har bara blivit :/ . Man tycker jättesynd om honom men han måste ju bli riktigt ren. Kankse bara blir var tredje- var fjärde dag för man vill undvika så mycket det går... Hoppas verkligen han gillar badhuset mer! det gjorde han då i vintras. Nova älskar ju att bada och det är ju liksom vinternöjet: att gå på badhuset!.

I morgon är jag ledig så då hoppas jag på bra väder igen så man kan va ute. Tiden går fortare då... Sen kommer kärleken hem.
 
Har sett skitsnygga brudklänningar! precis sån som jag vill ha!!! OM vi ska gifta oss nångång! Ibland känns det som att man vill ju gifta sig nångång i livet, få uppleva allt de där, å det blir bättre för barnen om nåt skulle hända oss osv. Och ibland känns det som : nej, varför ska man gifta sig när alla som gifter sig skiljer sig?? ...

Nu ska jg ringa gubben å sova ! Tim vaknar väl vid halv sju lr nåt... ZZZZZZZzzzzzzzZZZZzzzzzZZZzz


;)

Go´natt!

           

Kommentarer
Postat av: Sofie

drömde i natt just om att gifta sig! jag friade till martin i min dröm.. haha, undra om de kommer bli så?! nej jag vill nog att killen ska fria :) Mysigt med bröllop! Kramis

2010-09-09 @ 10:43:20
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0