Jobbar :)

Det är precis vad jag har gjort mest dom senaste två veckorna: jobbat! känns jättebra! har vart lite överallt, i bollnäs på olika ställen, i rengsjö och i arbrå. Har fått ett vikariat nu från 12e- 29e- jätteskönt!!! det är på 75% så då hinner jag med barnen mer å :) . Jag får lite hjälp med Barki nu när jag jobbar så mycket så hon får komma ut och röra på sig och bygga muskler, en jättebra kille som har hållt på med hästar vädigt mycket!. Så nu slipper man det dåliga samvetet! Han är så snäll och det märks att barkan gillar han!. Meen idag ska jag rida med sis, vi tar en långtur tror jaf :) *längtar* .

Tim är förkyld och har vart de i flera veckor nu, tänder på g med. Nova är det bara bra med, fast hon har haft ont i magen några dagar :/ vet inte vad det är.

Har vart en mysig helg, jonas och jag har vart själv å bara tagit det lugnt, myst och lagt oss tidigt. Vi är både lite krassliga vi med, men vi hjälper varandra :)

Min älskling har köpt en sak som gjorde mig SKITGLAD!!!- en torktumlare! skitskönt!!!! allrahelst nu till vintern! :D

Fick även ett par skor av han igår efter att vi vart på rally i Eriknäsbo hela familjen  bortskämd jag:D! letade sånna i valbo, ett par vanliga skor som är varma men hittade inte nå som jag fastnade för, men i bollnäs hitta jag :) svarta vanliga typ gympaskor som jag varmfodrad med sånt som ser ut som hår :) skitmysiga!.

nä nu måste jag byta om till ridkläder :) 

 

Kommentarer
Postat av: jessica

tack för en efterlängtad uppdatering :-)



kul att du fått jobb , hoppas du får förlängt oxå sen ....



Nej nu ska jag käka färdigt och sen blir det soffan haft storstädning idag



Hej hej hej hej hej

2010-10-10 @ 17:30:30
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

härligt med en tumlare! går så mycket smidigare och fortare :) kramis

2010-10-12 @ 11:52:21
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag utmanar dej, kolla min blogg så förstår du :D

2010-10-14 @ 11:57:51
URL: http://mooorgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0