jiiihoooo!!!!!

-Jag fick förlängt vikariat!!!!! :D Skönt!!!!

Annars är vi förkylda här hemma, å vem är inte de i dessa tider? usch! hostar nog upp mina lungor snart!. Skönt att jag inte känner någon smak iaf! kan jag ha en chans att gå ner nåt hg lr kg ;) Kostade för första gången på mig en Ben & Jerry´s glass på burk å det lilla jag kände av smaken var den jättegod men tog bara några tuggor sen kändes det värdelöst att äta om man knappt känner hur det smakar!..

Trött är jag på att ha pållarna på lösdrift nu!, vi har en lada lr vad man ska säga som dom får gå in i med en massa halm att ligga på, mysigt!- MEN dom kissar å bajsar där inne!!!! såååå trött på det!!! varför ska man göra det i sängen liksom? :/  . Vill ha ett stall över vintern........... annars är det skönt med lösdrift..

Gubben är hemma och är sjukskriven, det är skönt! fast det är lite synd om han också men skönt ändå.
Igår var jag å sis med barnen på badhuset, så himla skönt att Tim äntligen gillar att bada igen! det var hårt där ett tag när han var livrädd för vatten. Nu vill han inte kliva upp ur badet nästan :)

Känner att jag vill hitta på nåt! ni vet en sån där rastlös känsla att nåt måste hända snart! har lite planer för mina tankar med ;)
Snart är det jul å!!!! va myyysigt!!! vill handla pynt ja nu juu!. Tror bestämt att vi blir hemma i jul, bjuder hem folk i stället :)


Nu vill Nova att jag ska titta på film med henne så jag hoppar väl till soffan för en titt på "flykten från hönsgården" :)






Kommentarer
Postat av: jessica

Kul att du är fast på Lunda du oxå , det behövs ju kan jag då säga ...



Och kul med ett nytt inlägg , du vet ju hur jag läser och läser ,,,,,, hi hi hi hi



Ha en fortsatt trevlig helg själv ska jag snart tillbaka , har delad tur idag , kanske kan man säga delad otur .......

2010-10-31 @ 14:33:39
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: EliN

HEJ. Guuuuud vad länge sen det var jag var in å här å såg hur ni har det.

Det är så pass länge sen så jag vet inte om du kommer ihåg mej änns. Snabba drag så har vi söner i samma ålder.

2010-11-02 @ 23:46:23
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0