Deppdag!!!

Dagen började med en sovmorgon, gubben klev upp med Tim å Nova kom när jag steg upp vid nio, hon hade sovit hos sin mormor för vi var där igårkväll och hälsade på å såklart ville hon sova där :) .
Känt mig slö och trött hela dagen, var precis på väg ut med barnen när jag såg att det började spöregna. Har tänkt på att vi skulle gå ut hela dagen men har inte orkat då jag inte har nå regnkäder. Har inte gjort nåt n'stan idag, vart inne å tröka, kollat på film, tröka, kollat på tv, lekt å bakat ostfrallor. Sen vid 18 tiden åkte vi till Sofia å hennes familj då nicke fyller år i morgon. Var riktigt trevligt! Vickan m familj å Freddan m familj kom dom med :) .
Har ändå och känner mig ändå deppig idag, kaninte säga riktigt vad det beror på men vädret spelar nog in MYCKET!... + att det är drygt med hästarna nu som fattar 0! Dom gör ifrån sig mer i ladan än ute... så kladdigt i hagen...
Har slut på pengar...
känner mig FET!!!! ÄR FET!!!!....Har gått upp typ 10 kg på tre månader.... :(


Nä fy vad deppigt inlägg! nu hoppar jag in i duschen!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

men gumman du är inte fet! fy för deppdagar! styrke kramar

2010-11-03 @ 21:54:25
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0