Lääääääääääääääääängesen!!!!!!!

Oh shit! jag vet! skitläääängesen!!!!!!

innan jul nått tag.... ?....

Hur ska man börja sammanfatta????

Julen va bra, firades i vallsta mä mycket paket såklart:)
Nyår: gubben å jag hemma mä räker å myyyys;)
löfte: gå ner i vikt! -å det går rätt så bra iaf, på rätt väg:)

Tim är nu 10 månader!?! ojojoj va tiden går fort, snart ingen bebis längre:( men han kommer nog alltid va min bebis då min karl lr VI inte vill ha fler... (än) ;) nää man får väl se säger jag, man är ju ung! (som tur är)..

Nova blir tre år i mars! min lilla flicka... dä märks ju att hon ä tre å om ni förstår va jag menar;) men hon är lika mycket älskad ändå såklart!

Man hänger så mycket på fejjan så man inte hinner blogga men jag tänkte att nää ikväll så SKA jag blogga!.

Har planerat att hälsa på freddan å alla barnen men har inte blive av *längtar*
såå många man skulle ha träffat! dom två "Annorna" å deras barn å... ja det eviga "vi skulle ha träffats". men de blir väl nått tag:)

Vi rider rätt mycket nu iaf, så ofta vi kan. hästarna är bättre än vi trodde:) det går att rida överallt för dom är så trafiksäkra å helt underbara! red senast i söndags då på Bonnie, annasr brukar jag mest rida Alipso:) men älskar båda! dom har det så bra där dom står på forsön:) får se skidåkare varje dag hihi.

annasr om dagarna då? . plockar, dammsugar är ute å går, byter blöjor å snyter ungar, serverar karln mat:P hehe. sen äre mys som gäller när kvällen faller på.

hm... vad skriver man?...

JO! JAG HAR BLIVE TWILIGHT FREAK!!!!!!!! :D har böckerna å samlar filmerna. 31 dagar kvar tills jag får hem new moon slippa se skitkvalitén på en bränd å 133 dagar kvar till Eclipse kommer på biiiooo!!!!!!! :D I LOVE IT!!! å kom inte å säg att Edward Cullen och dom andra inte finns för de gör dom!!!! - i min värld! :).. där är det som i bökerna:) . såg på Vampire dieries (stava?) men de va inte lika bra såklart, kändes... nä jag vet inte...inte bra kändes de....inte lika! .

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Står inte nåt kul men nu har jag ju börjat skriva iaf:P

       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad stor hon blir tjejen och Tim oxå för den delen , Nova blir nog skolans läckerbit :-)



Hoppas allt är bra annars

2010-02-16 @ 21:31:24
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk att du har uppdaterat då.;P Tyckte det var igår jag började jobba men nu har jag jobbat i 3 månader, tiden springer verkligen iväg när man jobbar, hinner knappt med att tänka.:)

2010-02-22 @ 15:17:46
URL: http://annajustmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0