Nu tar jag tag i bloggen igen:)

Hej hej !

I dag är det måndag- å självklart mysdag för min del. Vet inte varför det är så men det känns bara som att jag vill gå inne i mina myskläder osminkad å inte göra nåt speciellt, bara mysa med Tim medan Nova har roligt å leker på dagis nån timme=)

I helgen har vi vart på dop i Sandviken för sötaste lilla Vincent;) Jättefint var det å mycket god fika!.
Jonas valde att stanna hemma å få lite gjort i köket så det var kul å se när man kom hem:) . Golvmattan är borta, väggen till matrummet är helt borta (bara en balk kvar) å alla skåp är borta. Vi har bara en diskbank å spis kvar men de sitter löst. Är lite svårt när vi ska försöka ha kvar så man kan använda de samtidigt som man river å så. Igår va jag hos svärföräldrana med barnen medan Jonas fortsatte att riva. Fick jättegod mat å efterrätt:) bortskämd som vanligt är vi å;P .
En sak som vi har upptäckt är att röret som går från toan å de uppe är helt sönder rostat så det kan inte användas utan måste bytas ut.. börjar man med en sak så löper det på...

Jag har inte vart ute å gått nästan nå på sista tiden. Känner att jag inte har lust och ork i det här tråkiga vädret på dom här tråkiga vägarna.  Har inte träna heller...

Tim har ögoninfammation. Har haft det sen i fradags å det blir värre å värre. I morse hade han enstor varskorpa på båda ögonen så han kund einte se ett skit stackarn=( tycker så synd om han så jag blir blödig!. Han är alldeles röd å svullen runt ögonen så han ser sjuk ut. + att han är snorig å då.

igår på fm var jag med vännen J på villavanilj i bollnäs- såååååå fina saker!!!!! tänkte inte köpa nå men såg fem ljuslyktor vid kassan som var tända å de va dom sista så jag köpte alla;)



www.villavanilj.blogspot.com   gå in där å kika:)

nu ska jag hänga tvätt!

ha en bra dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

När de var alldeles färsk så var de lite lik varandra men inte nu längre. Du är nog den ända som tycker så :) haha. Alla andra säger att Tim är Åke upp i dan och att melvin nog mest liknar mig. Tror att Melvin fått mina ögon :) Dina barn är jätte söta de med måste jag säga :) kram

2009-11-02 @ 11:23:11
URL: http://annacamilla.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack :) jätte fina lyktor! Måste ta ett besök i den butiken när vi åker upp nästa gång! Hoppas vi ses snart gumman! Kramis

2009-11-02 @ 14:12:15
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0