Julhandlat

I dag har jag å mamsen å barnen vart på barnens hus i Söderhamn och handlat julklappar, blev bara klappar till Nova för 1000kr. Mamma köpte ett pippidockhus så det blev att jag köpte sånt som hörde till: Pippi, Tommy, Annica, Kling å Klang, Lilla gubben, herr Nilsson, säng, bord,stolar å sånt krafs. Sen köpte jag te-set, Emil i Lönneberga box med tre skivor, Rasmus på luffen filmen... sen då?.. kanske va bara de. Hon kommer ju få av andra i släkten åxå så det blir ju mycket. Tim vet jag inte vad han ska få än.. Han behöver ju liksom inte så mycket än de blir väl mer när han fyller 1 år:) . 
 
Sen har vi ju vart på badhuset i kväll å då, simmat lite å myst i lilla:) Va ju inte lika mysigt när jag kom hem å skulle lägga båda barnen själv eftersom gubben badar bastu- Tim skrek från det att vi kom in hemma tills han somna. Nova kissade på sig å grina, jag spillde ut välling över hela bordet lr vatten och pulver som är så lätt å få bort när man inte har en disktrasa (not).. ohhh va trött jag är på att inte ha ett kök!!!!!!!! Nu är ju golvet lagt iaf:)  Men jaa de va drygt ikväll innan dom somna!

I Måndags å i Osdags va jag å V på sor å liten med barnen så jag tog lite bilder jag ska lägga ut:) Nova älskar att vara där å leka hihi.
Har haft utvecklingssamtal på dagis å allt var positivt:P känns bra!

Man måste varklgen passa sig för vad man säger inför Nova för hon snappar upp ALLT man säger! allrahelst fula ord :o

I möre blire till å kika på pålle i hudik:D

Have a underbar kväll ! ♥



 Tim biter på läppen mest hela tiden

Nova med pöjkarne O och R :)




Kommentarer
Postat av: Maria Prallin

vilka fina barn! å vilka tjejer ;)

2009-11-27 @ 20:25:16
Postat av: Vickan

Vad skönt att du har hittat julklappar :)



Fina kort på barnen och självklart dig :D Jag såg ju allt lite rolig ut ;) Du var duktig där för jag är inte med på kort så ofta...

Så roligt att vara där uppe och leka.!

Kram

2009-11-27 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0