10/11

Känns konstigt att skriva 10/11 å, tiden bara rinner iväg! 7 veckor kvar tills tomten knackar på;P Vad ska man köpa till kidsen i julklapp?? vad önskar sig Vincent??, vad önskar sig Mehlin?? , till Nova ska jag nog köpa kläder å Astrid Lindgren filmer å sen blir de väl nå mer. Till Tim vet jag inte... Är ju inte så viktigt när dom är så små han tycker ändå det är roligast med julklappspappret:D .

Jag å "sis" har ju fått lov att ha hästar på forsön om vi vill- finns det nå bättre ställe att ha häst på???? :) . Iaf så sitter vi å kikar varje dag efter pållar på internet. Det står mellan Islandshäst, Tinker/ Irish cob, ardenner å Nordis men ska INTE ha gått nå i trav! Jag har ju varken tid eller pengar nu men när vi väl hittar dom rätta så tänker vi ha dom på lösdrift sen finns det en lada som vi gör till stall. Billigare å enklare. En sak vet jag iaf: Vi SKA ha häst- det är bara en tidsfråga. Längtar efter nåt att pyssla med förutom familjen! å bra träning å:)

I dag har Nova vart på dagis medan jag fick sova en sväng å guuu va skönt de va! De är då Tim sover som bäst när jag ligger med honom annars sover han bara småsnuttar. På em brukar han sova vid 13-13.30 å sen vid 17-18 tiden men idag sov han bara vid 13.30 å då kanske 15 minuter sen höll han sig vaken till 19.30!!! fast han va dötrött vid 15 å bara grina å skrek, å det fortsatte han göra till å från tills han somna nyss då- snacka om vrång!
Hallin va här en sväng:) å sen kom Micke å Nike å lekte, då blev Nova glad kan jag lova!. Nu är det så tyst å skönt, bubben stack iväg å hämta nå slang till köket så vi får varmvatten igen hehe, har rätt mycket disk nu kan jag säga.

Nuuu fick jag skrivstopp..... ...         .... kommer inte på nåt... jag som hade nåt på G... hm..........trött!...


äh, tar å lägger in nån bild då men har inte knäppt nå nyligen så vi får se va dä blir:)


 här va nova lika gammal som tim är nu, sen tim å rå:) våra världens sötaste barn!!!!

 



nu blire houswifes:D



Kommentarer
Postat av: Lina

Sötungar! Snacka om skillnad på hår =)

2009-11-10 @ 21:26:01
Postat av: Kaisa

Sötisar!! :)

2009-11-11 @ 07:32:35
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vet en ardennervalack som är till salu...

2009-11-11 @ 10:55:01
Postat av: jessica persson

gullig dom är kidsen Tack för senast förrreten hos sofia kul ha det så bra så länge

2009-11-11 @ 11:36:08
URL: http://jenkapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0