Män som hatar kvinnor

Nu har jag sett den filmen å, "Män som hatar kvinnor". Jag tycker de va en av dom bästa svenska filmer jag har sett!!! verkligen bra alltså!. Måste ses!!. Svärfar satt barnvakt, tack för det! . Så skönt att man har dom som ställer upp på en! det gör mycket kan jag jag säga!, å allrahelst när man har en karl som jobbar borta just nu! Han kan ju liksom gå ut å umgås på kvällarna om han vill medan en annan bara sitter hemma å glor på tv å tar hand om lilltytan, men det vill jag ju göra helst av allt såklart!. Är bara så skönt att få göra nåt annat ibland.
Kärleken kommer hem redan i morgon (vanligtvis på torsdagar) å så skönt, men mindre kul att han åker igen på söndag i stället.

I morgon är jag i v.39! :) :) :)   Har packat i lite i bb-väskan i dag iaf, men inte allt. dröjer nog ändå innan det sätter igång.

blev ett kort inlägg nu men jag kom på att jag läre hänga tvätt innan jag ska slänga mig i sängen.

Go´natt mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0