da´n före da´n

I dag är det ju som dom flesta vet da´n före da´n:)  bf i möre då, men tyvärr tycks det ju inte bli nå, så jag går över tiden ja då, jippiiii (not) .
Va till barnmorskan i dag å allt såg bra ut. Hon sa att man kan sätta igång förlossningen med att ha samlag eller stimulera bröstvårtorna, så för min del som har en  karl som jobbar i sthlm får det bli det andra alternativet. :)  . det ska tydligen utsöndra något som har med livmordern att göra eller nåt sånt, som när man ammar typ.
Jag har gått å blive förkyld så jag antar att inte bebis kommer kika ut förens jag blitt frisk heller, har iaf aldrig hört någon som fött barn när dom e förkyld, har du?. kanske har med kroppen att göra liksom att det är tillräcklig påfrestning att bara föda, skulle man va sjuk på de är det nog inte så lätt.. ?.. Inte vet ja e men så tror jag eftersom jag inte hört nån som vart sjuk under en förlossning,...
Börjar tänka mycket på förlossningen nu, till exempel på att det faktiskt gör så ont så man verkligen tror att man ska dö:/  . När man har en värk som gör skitont så tänker man att "nu kan det inte bli värre" men så blir det bara värre å värre å värre! hua! . hoppas jag har fått innan onsdag så jag "slipper" titta på förlossningskliniken:)



Nu ska jag gå å lägga mig! trött som få! . god natt med er å sov så gott!

ps! be för att jag får klämma ur mig den lilla krabaten nu! *snälla*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har bett och bett, men inget verkar hända ;) Nu får du titta ut bebis!!!

2009-03-31 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0