Mjölk- kossan



I dag börja vi me en bild på lillprinsen:)  Nu är han 2 ½ månad:)

Har inte gjort så mycket i dag, mest vart hemma med barnen å myst. Jo jag har ju tränat lite Å:) Jag kan ju lova att det känns i rumpan å benen av cross trainern! är nöjd med den!
Vi vet fortfarande inte vad det blir i möre när det e midsommarafton, men det spelar då ingen roll för mig, känns inte så speciellt tycker jag e. Man får se vad det blir helt enkelt:)

Ikväll har vi grillat fläskfilé som vi bankade ut först å till det blev det sallad, bea å champinjoner såklart:) sååå gött!!!
Just nu är "D" och nån mer kille här å hälsar på, å dom sitter förstås å pratar om sina fina raggarbilar ;) hehe. Tur nån har en hobby iaf... Ja, jag har ju träning ja då men i framtiden ska jag ha häst å hund å:) . Just nu är jag väldigt taggad att träna, fast jag äter ändå precis vad jag vill å känner för. I dag köpte jag godis, den nya sommarchokladen med jordgubb(mums) å äpple & kanelglass:) sen åkte bubben å köpte chips å dip:D , man lever bara en gång!. Åsså dricker jag självklart cola;P    .

Hoppas inte jag blir lämnad själv i slutet av kvällen, de tycker jag inte om. Känner mig som en mjölkkossa som bara ammar å snyter ungar hehe. Men snart så, får jag å;) . Vill ju inte dricka mig full när jag ammar precis, det finns ju dom som gör de å.... ..

Nu kom min väns karl "M" å, synd inte "J" va med, men hon är väl hemma med deras söta dotter kanske:)

Nu ska jag sätta mig med grabbarna, fast dom kanske vill vara själv å prata bilar å sånt hihi.

Snart vill jag hitta på nå!!!

Hare:) !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad lik han är dig Tim! :) Trevlig midsommar! Kramis

2009-06-19 @ 12:01:41
URL: http://sofiewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0