Lite sent

Jaa det blev inga kort dagen efter inlägget som jag lovade men NU har jag knäppt på två lortiga men fina hästar och lite barnbilder såklart! ;)

I natt va Tim vaken jättemycket å skrek å va krånglig, skulle ha tutten hela tiden och vägrade nappen, kände bara att det här är tamefan sista natten jag ammar!!! han måste ju skärpa sig när man har slutat med det!.
När vi klev upp på morgonen så klädde vi på oss, drack välling och åkte till barnens moster på en gång. Sandra red Alipso medan jag va inne med barnen. Jag tittade även till Bonnie som galopperade fram och tillbaka i hagen och tittade efter Alipso, sen såg jag hur tråden föll i backen... Sandra hade släppt Alipso när Bonnie smet eftersom A är så stark så orkar man iaf inte  hålla i honom. Som tur var sprang dom bara till en gård ovanför för att käka gräs:) Sen när Sandra och Maria hade fixat hagen så red jag ut på Bonnie. Hon är som en sagohäst! Så lugnt och fint trav å samma sak med galoppen! man bara svävar fram;) . Har bara ridit A en gång men nästa gång är det min tur att rida på han:) Man känner sig verkligen lugn på han för han är så lugn själv... Ja två underbara hästar helt enkelt!!!.

Köket börjar bli klart, det som fattas är handtagen, socklar, kylskåpet och ett skåp över det å sen kakel. Vi ska på IKEA på Söndag och köpa sånt som ska vara i lådorna så sen är det bara att packa in:)

Har vart på BVC med Tim i veckan å, han har stannat lite i vikten men eftersom han har lite att ta av så va det ingen fara, kan bero på att han kutar fram i gåstolen nu, han vill inte krypa lr nåt bara träna på att gå. Han är ju himla mmmig så sköterskan sa att jag måste träna honom att vara med andra. Är ju t.o.m svårt för Jonas stackarn... Bara jag ska åka och handla å Tim är hemma skriker han HELA TIDEN å samma sak när jag va ute å red å sandra hde han så skrek han precis hela tiden... tråkigt! men många säger att pojkar är mammigare (?) ..

nu är han vaken så nu ska jag ge honom sen lunch!

ha en trevlig helg!!!

             

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vilka fina kort :) Där får jag ju se en glimt av köket ser ut att vara skit snyggt....!!



Vi kankse skulle ha tagit oss en promenad till hästarna på Onsdag också efter stor och liten och besöket hemma hos er.. Men vi kan höras med på telen :D

KRam

2009-12-12 @ 15:41:58
Postat av: Pierre

Hej.

Hoppas att allt är bra med dig och syrran.

Hur mår Alypso(Alipso)

//Pierre

2010-01-19 @ 22:05:01
Postat av: Sofie

hehe, nej room service suger, dom gör ju aldrig något fint :) det blir så plåttrigt med saker på en fondvägg. Beroende på vad de är för tapet iofs :) Vi har nog hittat vad vi ska ha på väggarna nu iaf :) Kramis

2010-01-27 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0