Allt är i sin ordning:)

Tack för kommentaren Anna! jag å syster yster pratde om det idag att det står ju faktiskt Alipso i papprena! jag har sagt Alypso för De förra ägarna gjorde de hehe. Jag lovar- vi ska ta väl hand om honom. Just nu står han i en alldeles nygjord hage med mycket gräs, en lada med en fin halmbädd att gå in i när det är kallt,  hösilage (stava?) balar i hagen som väntar på att bli uppätna och ett fint gammalt sto som han kom bra överens med på en gång:)
Kul att höra av någon som haft han tidigare!

Jaa idag har Sandra hämtat hem Bonnie som sagt så nu är allt i sin ordning! Vi ska ge M något för att Alipso har fått bott hos dom en vecka å blivit väl omhändertagen! Snällt!.
Får se om man får tid att rida nåt i veckan, det beror på barnvakt och sånt som ska passa in..

Nyss hemkommen från bio med gubben min- Luftslottet som sprängdes- SKITBRA!!!!!
Svärföräldrarna var barnvakt- TUSEN TACK!!!! ;)

Måste sova nu, i morgon ska jag knäppa kort på hästapållarna! :D

gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0